23-10-2024
Maandag hadden we een succesvolle braderie! Wat een opkomst en wat een gezelligheid! We hebben maar liefst 611,18 euro opgehaald voor ‘zin in lezen’ op de Fontein!
15-10-2024
Vandaag was de opening van ons high tea restaurant ‘Eigenwijs’. Wat fijn dat alle tafeltjes in de klas gevuld waren en er voor ieder kind iemand aanschoof. De kinderen vonden het spannend, maar hebben er erg van genoten. Hopelijk jullie ook?! Na afloop was er nog het één en ander over, waar de…
10-10-2024
Vandaag hadden we een speciale gymles in de sporthal. Wij kregen namelijk gymles in een rolstoel! Meneer John was vandaag onze gastdocent, samen met Lisa, en nam ons mee in zijn verhaal. In 1996 is hij van achter aangereden door een andere automobilist en sindsdien heeft hij een dwarslaesie.…
03-10-2024
Vandaag was meester Maurice bij ons in groep 8. Veel kinderen hadden hun huiswerk opdracht goed gelezen en vandaag iets mee naar school genomen uit de keuken. Zo waren er flessen, beslagkommen, vazen, snijplanken, gardes, etc. De kinderen kregen eerst allemaal kleine opdrachtjes van meester Maurice…
27-09-2024
Deze week is juf Gwen bij ons gestart met haar stage. Zij volgt de pabo en komt het komende half jaar op maandag bij ons stage lopen. Ook zal zij er af en toe een hele week zijn. We zijn hier erg blij mee! Welkom juf Gwen!
20-09-2024
Wat een mooie opkomst was er afgelopen woensdag bij de ouder-inloop. Fijn jullie weer even gezien te hebben. Mocht u ons niet gesproken hebben, maar daar wel nog behoefte aan hebben, maak dan vooral nog even een afspraak.
Nu we in het grote lokaal zitten, zitten we dichtbij de…
16-09-2024
Blok 2 van De Vreedzame School heeft als thema: ‘We lossen conflicten zelf op’. In dit blok leren we hoe we zelf conflicten constructief kunnen oplossen. U kunt met uw kind hierover ‘kletsen’ aan de hand van deze vragen: • Kun je iets vertellen over geweld en conflicten? • Zijn er ook wel…
02-09-2024
Blok 1 van De Vreedzame School heeft als thema: ‘We horen bij elkaar’. In dit blok werken we aan groepsvorming en een positief sociaal klimaat waar leerlingen zich mede verantwoordelijk voor voelen U kunt met uw kind hierover ‘kletsen’ aan de hand van deze vragen: • Hoe zorgen jullie ervoor dat…